Saturday, November 10, 2012

MARBLE BEAUTY


Here I am again, and with a very fresh post, sharings of this morning in Florence : )

We entered the center from Santa Croce Square and from far I said what is all that white on the floor, did they put snow? : ) Closely looking, we found out that there was a big cross made by marble blocks on the square which all looked a perfect location to take many pix : ) For the ones asking more pictures of me, here we go ;-)














Shades Cutler And Gross (2012 SS Sales), Parka Coat Bimba & Lola (old), Scarf and Sweatshirt top Zara (very new), 
Belt Mango, Bag Valentino ( 2011 FW Sales ) Jeans GAP (new, mid season sales), Boots Topshop ( 2011 FW ), 
Jewellery Hermes and custom made pearl set ( wedding gift from my parents, from Grand Bazaar )



























Then another square with another entertainment, local produce market in Repubblica Square! Love it! Cheese, salami, vinegar, bread, chocolate, wine, olive oil to name a few. After the usual breakfast, carousel runs and some looking around, my men headed home, so I hang around to enjoy the market and some shopping : )




My purchases were all about Truffle! : ) I love its taste so much. So I got a goat cheese and balsamic vinegar with wonderful truffle flavour!







Of course with all this view and smell, I got quite hungry, and got myself a cheese platter and ate seated next to carousel.










Another news in town is that now we have a small olive field in Duomo square : )




Hope you liked the stroll with me : ) Have a happy Sunday everyone!



43 comments:

  1. yurt dışındaki Open Market'lar da bir başka keyifli oluyor. Ben de çok severim pazarı. Bu arada o mermerleri ve beyazlıkları görünce alakasız da olsa aklıma Pamukkkale geldi:))

    sen de kahve ve tonlarıyla ve leopar şalınla yine kendi tarzını konuşturmuşsun ve çok hoş olmuşsun arkadaşım.

    ReplyDelete
  2. Such a great walk!

    Your outfit is perfect with the colours of the stones and houses!

    xo ♥ Franka

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. me too!!! Pretty place!!!
      XOXO LILA!!!
      Your are great girl!!! VERY VERY POSH!!!

      Delete
  4. Love your scarf and your jewellery !
    you're so cute :)
    following you
    belleeamie.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Beautiful pics!

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    ReplyDelete
  6. Hi lovely, I love your outfit!!! beautiful post!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  7. florence looks so beautiful.love ur scarf <3

    ReplyDelete
  8. Aylinim, nihayet bekledigim posta ulastim ve bekledigime degmis! Meydanlar pazar binalar ve kiyafet super ki, en sevdigim renklerden! Ozellikle cantan, ayakkabin ve sweaterine bayldim, gerci hepsi guzel. Annenlerin hediyeside cok zarif.
    Resimdeki bir yigin sarimsaklari gorunce aklima komik bir ani geldi. Yirmi sene evvel Londrada biz kalirken o zaman simdiki gibi Turk marketleri cok yokdu ve bazi gidalari bulmak neredeyse imkansizdi. Mesela Sivri biber!
    Annem sarimsak sevmediginden eve hic almazdi. Ziyarete gelen babannem de evde sormus yemek icin sarimsak varmi diey, annemde sakayla yok burda hic satilmaz demis. Sonra Halam ziyarete gelmeden once babnneme ne gotureyim onlara diye sorunca o da sarimsak yok orada demis. Halamin valizinden 5 kilo sarimsak cikti:) Gerisini sen dusun!

    Ciao
    xxx

    ReplyDelete
  9. Aylin'cim senin bana bıraktığın yorumuna da yazdım ama buraya da yazıyorum tekrar. Umarım bir gün seninle de böyle karşılıklı, tatlı , keyifli sohbetimiz olur. Çok teşekkür ederim güzel sözlerine:)

    Evet çanta benim canım.Çok sağol, daha iyileri senin olsun. Aslında üzerinde yakası kürklü deri ceketim de vardı. Çantanın yan tarafındaki bej tonuyla aynı tonlardaydı. Çanta dış kıyafetle daha da uyumluydu tabii:))

    Çok aranan model bloggerlar arasında derken neyi demek istediğini anlamadım. Çanta mı? Kombin mi? Öpüyorum arkadaşım, sevgiler...

    ReplyDelete
  10. Hi

    Check out our online store and lucky shoppers will have a chance to get a Worldwide Giveaway and win a Discount Coupon and free worldwide shipping for our Year End Sale..

    Regard,
    tera-cotta shopping cart

    Don't miss this chance!!!!!!

    ReplyDelete
  11. I definitely enjoyed having a stroll with you. I love markets like this with gorgeous local produce. I like the colour combination of your outfit (I have so many of these shades in my wardrobe!)and the animal print scarf of course! Great photos as usual. Have a good week.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Canim.. Ne guzel bir post olmus.. Ortama ne kadar uygun giyinmissin ! Yakisikli kuzu ile olan pozunuzu ozellikle cok sevdim bir de cantani.. Aklima hemen Salomanje'de stud detaylarini ikk cikaran Valentino deyisin geldi.. hihi :)) Pazarlari ben de cok severim biliyorsun.. Taze peyir tatmayi begendiklerimi almayi , saraplari incelemeyi ve mutlaka resim cekmeyi.. En sonra gecen yil Roma'da gezmistim sonra boyle sirin bir pazar gezemedim.. :( Sali gunu kizlarla bulusma yapicaz Ceren, Ahu, Yasemin ve ben.. Keske gelebilsen sen de ! :(

    ReplyDelete
  13. Lovely pics! You are so right about the floor - it looks just like snow! Sounds like a perfect day out and I think I would spend all day in that beautiful food market!

    ReplyDelete
  14. postun güzelliği bir yana, toprak tonları sana ne kadar çok yakışmış aylin. daha çok giymelisin bu renkleri bence.

    ReplyDelete
  15. bileklik ve yüzük bağımlısı olarak ilk önce aksesuarlarına baktım tabii ki. Özellikle uzun siyah bilekliği tuttum :) Yüzükle diğer bilekliğinin uyumu da çok hoş olmuş. Kombin genel anlamda güzel ve arkadaşların dediği gibi ortama uygun. Ben de ortama göre giyinmeyi sevenlerdenimdir :)

    ReplyDelete
  16. Aylincim keyifli bir gun olmus ve giysin ortamla ne guzel uyusmus:) En sevdigim tonlari giymissin ve ben seni her zamanki gibi cok begendim canim. Guzel bir hafta gecirmen dilegimle, sevgiler <3

    ReplyDelete
  17. It really does look like it's snowing!
    The small olive garden in the piazza is such a great initiative.
    I really like your look, the scarf and the sunglasses are perfect accessories!

    ReplyDelete
  18. Firenze is one of my favourite Italian towns!Your tourist outfit is super chic!kisses dear!

    ReplyDelete
  19. Ah! Florence is one of the most beautiful cities in the world! and your outfit is just stunning!
    Thanks for your sweet comments on my previous posting!
    If you go through my site, you will find my new post, I hope you enjoy it!

    Hope you have a fabulous start of the week!
    Big hugs!

    Inés
    SimplyClassyMe.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. very cool photos, darling!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    ReplyDelete
  21. This is a really chic look and I'm going to bookmark it because I love really great sportswear. I'm going to try and recreate this look for myself. Thanks for the inspiration!

    ReplyDelete
  22. Olives, cheese, vinegar ohhh I am already hungry! I am glad you enjoyed the beautiful day!

    ReplyDelete
  23. uzerinde gormeye alısık olmadıgım renkler olsa da kucuk prensle uyumun sahane:)

    ReplyDelete

  24. Oraları gelip gördükten sonra Floransa postlarının tadı bir başka güzel! :) şimdi o sokakları adımlarken çok taze olan hatıralar uçuşuyor zihnimde :) leo print scarf’ın ne kadar güzelmiş Aylin’cim marble fon marble gibi bir güzelliğe çok yakışmış. Keşke biz de görebilseydik meydanı bu şekilde çok hoş bir modifikasyon olmuş. Repubblica meydanı’ndaki pazarı da son gün ucundan görebildik bir şey alamadık ama çeşit çeşit peynirler, mantarlar ve zeytinyağlarında gözüm kaldı :) Demiştin ya bir daha gelmek isteyeceksiniz diye, ben şimdiden Floransa diye sayıklamaya başladım bahara kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum :))

    ReplyDelete
  25. Ayincim enfes bir post olmus. doyamadığım floransadan harika kareler. yurtdısında pazarları cok seviyorum almadan gezmesi bile zevkli hele itaya lezzetleriyle dolu bir pazar :))
    insallah yolumuz birdaha dustugunde daha uzun kalırız...

    ReplyDelete
  26. Lila,
    I love your animal print scarf, your shoes, and your coat. It is all something that I would wear too. The buildings are gorgeous. Being Greek, I love the olive trees. We used to have two of them planted by our pool in our back yard, and when we sold the house, I really miss the trees. Fabulous pictures.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ReplyDelete
  27. yehuuu az kaldı italya havası almama :) Aylincim. vizon rengi bilekliğin, botların ve valentina çantan ile göz kamaştırıyorsun :)

    ReplyDelete
  28. Mermer ustalarının şehri Floransa'da o şekilsiz mermerlerin onunde toprak tonlarıyla nasıl bir butunluk ve canlılık icindesin Aylin, cok farklı yorumldım fotografları, hele pazarın orda tepede durup insanları izleyen heykel! :)) Ay cok ozledim Floransa'yı İtalya'yı yaa ama sayende hasret gideriyorum ordaymıs gibi hissediyorum cok guzel farklı postlar hazırlıyosun ellerine saglık. Leopar deseni cok seviyorum, daha dogrusu icinde tuy, taş, deri, zımba gibi olan seyleri cok seviyorum sanırım onceki hayatımda rus falandım :)) Sana bu tonlar cok yakısıyor ayakkabının topugundaki altın detay da cok hos soylemeden gecemiciim, optum! :)

    ReplyDelete
  29. This is way to cool. I really loved all the images and your unique style!!!
    Thanks so so much for your lovely comment on my blog.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Aylincim postun sonunlarındaki atlı karıncaya bayıldımmmm:) gıda standlarını görünce aklıma alaçatı pazarı geldi, bin bir çeşit hiç bir yerde görmediğim otlar, taze ve doğal sebzeler:)) acıktım sanırım. Bu arada teşekkür ederim, Tweetledim ama cevap gelir mi, bilemiyorum :) Bu arada kazağına ve botlarına bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim. Sevgiler, mutlu bir haftasonu geçirmen dileğiyle...

    ReplyDelete
  31. Ama olmaz ki! Yine gitmeliyim Firenze'ye simdi. Gecen yilbasinda oradaydik biliyor musun Aylin'cim;) Bu yil basinda olmasa da, kisini gormek icin gelecegim;)
    Yine altin detaylarini, nude tonlarla birlestirmis, dingin, şik bi kombin yapmissin<3
    Kocaman sevgiler<3

    ReplyDelete
  32. ayyyyyy bu aralar bloggerlar hep gezmelerde ınan bana doyamıyor ınsan gezmeye..o pazara bayıldım ben her yer nasıl seker oyle..senın cantannn ıyafetın..ne desem bılemedım ama ben bu sehre bayıldımm

    ReplyDelete
  33. Yaaa tabıkı o bıleklığe ve topuklarına bayıldım :) Dahası,az sonra şöyyyle gözümüze layık bir animal print parçalar postu daha hazırlayacağım sanırım..Canım çekti :p

    ReplyDelete
  34. Aylincim selam :)
    ben döndüm,senin blogunda özlediğim bloglar arasında, hemen bakıyorum şimdi. ne değişik biryer burası böyle mermerler flna. en çok gurme lezzetler pazarını sevdim tam benlik :) sende çok şıksın cnm herzamanki gibi.

    ReplyDelete
  35. bıleklık guzel her zamankı gıbı takı detaylarına bayılıyorum ben cok takamadıgım ıcın ayrıca open marketler chrıstmas markt ler benım en sevdıklerımden saatlerce vakıt gecırebılıyorsun ya floransayı ozledım kısın bence daha guzel oluyor oraları :) ben ıtalyaya bole bohem hava tarzını cok begenıyorum o ne deme :P sapsal grace ın yagmurlu deyısı :P

    ReplyDelete
  36. Very nice photos!! I love your accessories! Especially the sunnies, they look great on you!

    ReplyDelete

  37. Congratulations for your blog, really well done, i will follow you.if you should become my supporter on my italian blog, I'll wait ..
    http://ragazzocomune.blogspot.it/
    http://scrivimidamore.blogspot.it/
    bye bye from italy

    ReplyDelete
  38. Şahane bir tarz bence seni de açmış. Leopar deseni ve binaların uyumu, perfect yani :)

    ReplyDelete
  39. bır sarı kafalı mınnos gordum ben orda :))) op benım ıcın oğlusunu olur mu :)) suu acık pazarlara bayılıyorum ben nasıl guzel kokuyor degıl mı...pargı cok begendım ve sayende ınan cok ıstedıgım yerler lıstesıne eklendı :)) leoparı cok severım ama sendekı sekerlıgıne ne demelı :) ınan ne gıysen sahane tasıyorsun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...