Thursday, November 29, 2012

LILAC SPORT


Pictures from this morning. We are in the last days of fall and I finally managed to have some pictures with the fall leaves. It rained very heavily the last three days, due to rain and heavy work I couldn't go out in this period, so today's morning walk was really refreshing.
















Shades Oakley ( current ), Tracksuit Adidas ( old ) , Sneakers Tiger ( old )


















Hoping to continue my morning walks in the following days. My legs are asking for it, they hurt at the end of long working hours in front of PC.

Till soon : )


22 comments:

  1. Bittim bur azmine :)
    spor yapmayali aylar oluyor ..

    ReplyDelete
  2. Aylincim uzun suredir bekledigim post geldi sonunda ama bekledigime degmis ;-) Sanki yola yapraklardan hali dosemisler, ne guzel hisirtida cikarir yururken. Hava iyice sogumadan yuruyusunun zevkini cikart canim.

    ReplyDelete
  3. Aylincim sonbahar renkleri yapraklar muhtesem. Ama ben en cok lila esofmanlarini sevdim:) Arya ile pisti olacaksiniz yakinda! Ben pembelerden bunalip Arya'nin ilk esofmanlarini lila sectim cunku;) XoXo

    ReplyDelete
  4. tatlılığından ölceksin die korkuyorum bazen :)

    ReplyDelete
  5. Yapraklarin askina ! ne guzel bir yuruyus parkuru ! Aklim hemen Roma'ya dustu.. Sonbaharin tatli huznunu boyle bir yolda Villa Bourgese etrafinda dolasirken yasamistik.. Alpcan uyuyordu arabasinda biz de el ele romantik yapiyorduk.. Roma'yi cok ozledim sanirim.. Floransa nedense hep aklimda gunluk guneslik ve isil isil.. senden oturu mu acaba ? :)) Lila guzelligim benim ! Cok tatlisin ! Harika bir hafta sonu gecirelimmmm :)

    ReplyDelete
  6. It's been far too cold here to go out for a walk or bike ride - really frosty!
    Your tracksuit is such a pretty colour and you're matching your blog background again!! Enjoy the weekend.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  7. Sportif kiyafetler icinde bile cok hos görünüyorsun Aylincim :) Bende baslamistim kosuya 2 hafta sonra biraktim yine :( Simdi de kar yagdi bahanesiyle kosuya cikmiyorum ;-)

    ReplyDelete
  8. Aylincim neresi burasi bakinca icim acildi?

    ReplyDelete
  9. Spor yaparkende şık olmak diye buna derim :)
    Sonhabarın tüm güzelliği ayaklarının altında, çok özendim şimdi...

    ReplyDelete
  10. Lila,
    Don't you look stylish in your work out clothes? I used to ride my bike many years ago, and I really miss that. It is funny because I was just telling my husband that I want to start walking again, and he said we would go on a hike this weekend. I love these pictures of you with the Fall leaves all about. You look so happy!
    ~Sheri at Red Rose Alley

    ReplyDelete
  11. Ohh ne guzel, esorfmanlar giyinilmis, guzel yuruyusler yapilmis. Biz ise burada burnumuzu disari cikartmamaya calisir olduk. Bu sabah okula giderken
    -2c hava karsiladi bizi, onumuzdeki bir kacgunde boyle devam edecek. Gecen gun gidip kizlara ve kendime karbotlari aldim bile!

    Grosso Bacio

    XXXXX

    ReplyDelete
  12. Ne romantik bir gün olmuş Aylin :) bir yandan da Sting'in shape of my heart'ını dinliyorum ondan mıdır :))

    ReplyDelete
  13. Hahaha Aylin bebeğim enerjini şuanda oturduğum ve tembellikten öldüğüm şu masamdan bile bile hissettim yani. Renkler de cabası. Bayılıyorum şu oldschool adidaslara, bir de sana güzel kadın :)

    ReplyDelete
  14. Ayliiiinnn, o yer, döşemiş sarı yapraklar ve sen lila eşofmanınla nasıl da güzel bir görüntü çıkmış ortaya. Bayıldım.

    ReplyDelete
  15. kızıl bir sonbaharı oksar gibi.. :)

    ReplyDelete
  16. Yaa nasıl guzel yapraklı o yol! ve sen yine lilalar icinde süpersin:) Gel de şimdi Cigdem'in aklına gelmesin Aylin lilaları gorunce, cok tatlısın:))
    Boyle guzel yaprakları gorunce aklıma Anakra geliyor direkt, ne kadar güzel olurdu orda sonbahar..

    ReplyDelete
  17. bir spor yapasım bir bisiklete binesim geldi şimdi. o kuru yapraklar ♥

    ReplyDelete
  18. ya yapraklar lılalar sonbahar tadında post...spor yapman kocamn alkıslık bılıyorsun degıl mı..en acılınden tekrar baslamam laızm ama ne zaman step yapmaya baslasam kuzum benden once davranıyor :)))

    ReplyDelete
  19. bızde yapraklarda dans yapalım dedık dustuk bılıyormusun nasıl kayganlarmıs :)sımdı senın bu guzel postunu gorunce tabı yurumeyı bılmezsen dusersın grace dıyorum bloggerlıgın her halını gosteren tatlı ınsan :)

    ReplyDelete
  20. Sonbahar yaprakları üzerinde spor yaparken bir şık ve stylish bir lady mi gördüm? :) lilac renk hiç bu kadar güzel olmamıştı :) bu renk artık seninle timeless & versatile bir imaja sahip zihnimde, her şeye yakışıyor ve trend olan bazı renkler gibi güzelliği zamanla solmuyor. Spora ben de başladım ve yeni yazdırdığım programla her yerim ağrıyor ama durmak yok, azimle devam edersek yaza eminim kaslı ve son derece fit olacağız canım :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...